FAQ: najčastejšie otázky a odpovede
Ako zistím stav mojej objednávky?
Aktuálny stav objednávky je možné sledovať po prihlásení do zákazníckeho účtu na e-shope v sekcii Môj účet – Moje objednávky . Zásielku, ktorá už bola odovzdaná dopravcovi môžete sledovať pri jednotlivej objednávke – Podrobnosti – Sledovať zásielku .
Čo ak si včas nevyzdvihnem svoj balíček?
Pokiaľ nebola zásielka vyzdvihnutá v stanovenej lehote, potom je dopravcom automaticky vrátená späť nášmu e-shopu. Objednávka je následne stornovaná. Opätovné odoslanie zásielky už nie je možné. Pokiaľ sa jedná o uhradenú zásielku, potom je platba vrátená najneskôr do 14 dní od vykonania storna objednávky.
Akým spôsobom môžem stornovať objednávku?
Objednávku je možné stornovať prostredníctvom online chatu a e-mailu na adrese info@kralovstvi-tiande.cz alebo na zákazníckej linke 373 700 900.
Môžem upraviť / odstrániť / pridať produkt / v už vytvorenej objednávke?
Do už vytvorenej objednávky nie je možné dodatočne zasahovať. Jediným variantom je vybraný tovar objednať samostatne a využiť naše výhodné ceny poštovného https://www.kralovstvi-tiande.cz/doprava-a-platba/
Je možné zmeniť typ platby pri vytvorenej objednávke?
Objednávku vytvorenú s úhradou online , je možné zaplatiť bankovým prevodom.
Bankové spojenie
Pre platby zo SR
Fio banka: 2901338673/2010
Pre platby z EÚ
Fio banka IBAN: SK0620100000002501338690
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Objednávky vytvorené s úhradou online alebo bankovým prevodom už dodatočne nemožno zmeniť na platbu pri prevzatí, teda na dobierku.
Ako ich môžem reklamovať poškodený či nedodaný tovar?
Po prihlásení sa do vášho zákazníckeho účtu prejdite do sekcie - Môj ÚČET - reklamácie . Zadajte konkrétny produkt, ktorý si prajete reklamovať. Pokiaľ je ich viac, potom napíšte upresňujúce informácie do uvedenej poznámky. Akonáhle to bude možné, budeme sa vašej reklamácii venovať.
Ako funguje mobilná aplikácia?
Pripravili sme lepšiu a jednoduchšiu aplikáciu, tzv. webovú aplikáciu, ktorá je konzistentná s naším webovým e-shopom. Novú aplikáciu si treba stiahnuť podľa návodu. Stačí 1 kliknutie a za 1 minútu už môžete nakupovať. Návod tu https://www.kralovstvi-tiande.cz/clanek/928/konecne-vam-je-muzeme-prozradit-2-novinky-kralovských-rozměru/ (článok)
Ako môžem kontaktovať zákaznícku podporu, keď sa mi nebude niečo dariť?
Telefonicky pre SR na tel.: +420 373 700 900 alebo SK na tel.: +421 220 924 490 alebo na spoločnom e-maile: info@kralovstvi-tiande.cz
Ako a kde sa môžem prihlásiť do svojho účtu?
K svojmu účtu sa môžete prihlásiť cez webový prehliadač štandardným spôsobom. Pri spustení webovej stránky e-shopu v pravom hornom rohu uvidíte siluetu panáčika. Po kliknutí panáčika sa vám otvorí okno pre vyplnenie svojich prihlasovacích údajov či pre voľbu registrovať sa .
Čo ak som zabudol/a svoje heslo?
V kolónke na prihlásenie sa, zvoľte funkciu - zabudnuté heslo – príde vám e-mailom s odkazom pre nové vytvorenie hesla a prihlásenie sa.
Aktivácia VIP zľavy v Kráľovstve?
Nakupujte so zľavou aj v našom Kráľovstve. Máte už založenú registráciu so svojim ID (VIP kartičkou) na inom e-shope či kamennej predajni a prajete si nakupovať so zľavou aj u nás v Kráľovstve? Radi vám nastavíme zľavu pre výhodný nákup aj u nás. Stačí sa tzv. registrovať a uviesť potrebné údaje na www.kralovstvi-tiande.cz/registrace/
Následne kontaktujte našu zákaznícku podporu na e-maile info@kralovstvi-tiande.cz . Overíme vaše nákupy v iných Servisných centrách av prípade, že máte nárok na zľavu, rovno vám ju v zákazníckom účte nastavíme.
Potom už nič nebráni tomu využívať všetky výhody kráľovského e-shopu.
Ako zistím dostupnosť produktov?
Informácie o dostupnosti produktov nájdete na našom e-shope. Stačí kliknúť na produkt ktorý vás zaujíma a tam sa dozviete, či je teraz na sklade.
U produktov, ktoré na sklade nie sú, bohužiaľ nedokážeme odpovedať, kedy budú opäť dostupné. Túto informáciu overujeme u dodávateľa a nie je v našich možnostiach naskladnenia urýchliť.
Prečo má každý produkt bodové ohodnotenie? Na čo body slúžia?
Každý produkt je označený cenou a počtom bodov. S každým nákupom zbierate body, ktoré sa sčítajú vždy v danom kalendárnom mesiaci. Za ne potom môžete čerpať darčeky, alebo bonusové zľavy (provízie) v nasledujúcich mesiacoch.
Ako uplatniť body (bonusovú zľavu, províziu)?
Vašu bonusovú zľavu (províziu) si môžete uplatniť v priebehu svojho nákupu v košíku. Do kolónky na uplatnenie bodov je potrebné napísať konkrétnu čiastku, o ktorú si prajete ponížiť hodnotu svojej objednávky – následne potvrdiť tlačidlom POUŽÍVAŤ BODY.
Kedy sa prevádzajú body?
Všetky informácie o tom, kedy a akým spôsobom sa prevádzajú body sa dočítate v tomto blogovom článku Prevod bodov v čase uzávierky.
Na čo slúži DeCoiny? Ako ich môžem uplatniť na nákup darčekov?
Premeňte získané body za nákupy za DeCoiny a vyberte si darček za odmenu.
Vernostný program DeCoinov je pre všetkých, ktorí sú zaregistrovaní na tianDe a majú svoje ID. Pri nákupovaní sa nič nemení. Vyberáte si obľúbené produkty v Kráľovstve tianDe a za uskutočnené objednávky získavate body . Tie si následne jednoducho vymeníte za DeCoiny pod svojim účtom na tiande.eu . Viac informácií nájdete v blogovom článku: Nový systém odmeňovania je tu !
Pokiaľ ste vybrali darčeky za DeCoiny, potom vám budú nahrané najneskôr nasledujúci pracovný deň do vášho účtu a ďalej vás budeme informovať v SMS. Následne si budete môcť darčeky vyzdvihnúť vo svojej budúcej objednávke na našom e-shope a to kedykoľvek v priebehu 6 mesiacov od nahrania.
--
Čo môžem urobiť pre to, aby som mala nákupy výhodnejšie?
Pridajte sa do klubu tianDe. Zaregistrujte sa a zadarmo dostanete VIP kartičku s tianDe ID, s ktorou máte kedykoľvek všetky produkty o 1/3 lacnejšie. Po odoslaní formulára sa vám ozveme ďalší pracovný deň a vygenerujeme vám tianDe ID. Pripravíme vám na e-shope účet, pod ktorým budete nakupovať s tretinovou zľavou. Kliknite TU pre vytvorenie vašej registrácie.
--
Máte nové ID pro slevu a zároveň původní/stávající zákaznický účet?
Teraz už nie je potrebné žiadať o zrušenie pôvodného účtu. Stačí si nové ID iba doplniť do toho existujúceho. Návod: Po prihlásení na web „kliknúť na panáčika“ – Môj účet – Osobné údaje – zmeniť údaje – vložiť svoje nové ID.
--